Het Arkels Visserskoor

Arkels historie

Ons gastenboek

Andere links

Belangrijke evenementen waarbij het Arkels Visserskoor mocht optreden waren o.a. de jaarlijks terugkerende fietsvierdaagse in Hoornaar.
Daar mogen wij op de slotdag de deelnemers muzikaal binnenhalen.
Ook zijn we altijd aanwezig tijdens de Rode Kruis bloesemtocht in de omgeving van Geldermalsen op wisselende locaties.
Andere veel voorkomende optredens zijn de boten- en camperbeurs te Gorinchem en tijdens de zomer feesten op de Varkenmarkt te Gorinchem. Bijna jaarlijks verzorgen we tijdens de zomerfeesten een optreden voor de Gorinchemse senioren, dit gebeuren trekt honderden toeschouwers en mede door het mooie weer, dat we bijna altijd hebben, zelfs in de zomer 2011, is het altijd een geweldige happening.
Ook tijdens de botenbeurs Gorinchem treden we regelmatig op.
Minder spectaculair maar niet minder belangrijk zijn de veelvuldige optredens voor bejaarden en verzorgings tehuizen.
Zo draagt het koor zijn steentje bij aan een stukje ontspanning voor onze senioren.

website:©Ab Net